Cumu lavà i vestiti di seta?
Setahè un tissutu assai delicatu, è pudete sente nervosu à l'idea di lavà qualsiasi Pannu di setaing u vostru propiu. Ancu s'è vo avete bisognu di dà u vostrusciarpa di seta, blusa, o vestitu cù una cura tenera è amorevule u ghjornu di a lavanderia, pudete mantene i vostri articuli belli è morbidi ancu quandu lavate a seta in casa. Elimineremu l'ansietà di lavà a seta è vi mostreremu uni pochi di passi simplici chì pudete fà per dà à questu tissutu lussuosu a cura chì merita.
Quandu si tratta di lavà a seta, ci sò uni pochi di regule chì duvete tene à mente per prutege u vestitu chì lavate. Ch'ella sia bisognu di lavà à manu o in una lavatrice, hè impurtante tene à mente i seguenti punti.
- Verificate l'istruzzioni nantu à l'etichetta di cura di u tessutu di u vestitu. L'etichetta di cura di u tessutu vi dice cumu quellu articulu specificu deve esse lavatu è curatu.
- Ùn lavate mai cù candeggina à u cloru. Pò dannà e fibre naturali di i vostri vestiti.
- Ùn asciugate micca à u sole direttu. Espone u vostru vestitu à longhe lampi di sole pò fà chì i culori sbiadiscinu o ancu dannà u vostruTessutu di setas.
- Ùn asciugate micca in asciugatrice.Setahè assai delicatu è l'alte temperature di l'asciugatrice ponu restringhje o dannà a vostra seta.
- Aduprate un detergente per i delicati. U detergente liquidu per a lavanderia Studio by Tide Delicates hè statu specificamente cuncipitu per curà a seta.
- Verificate a resistenza di u culore. Certivestiti di setapò sanguinà in u lavaggiu, dunque pruvate una zona umida tamponendu cù un pannu biancu bagnatu per vede s'ellu ci hè qualchì culore chì si perde.
L'etichetta di cura di u vostru tissutu pò dì vi assai nantu à u vestitu. Sè l'etichetta dice "Lavaggio à seccu", questu hè di solitu solu una raccomandazione per purtà l'articulu in una lavanderia à seccu, ma hè megliu lavà delicatamente à manu u vestitu sè sceglite di lavallu in casa. "Solu lavaggio à seccu" invece significa chì u pezzu di vestitu hè assai delicatu, è hè più sicuru di purtallu à un prufessiunale.
Cumu lavà i vestiti di seta à manu: Istruzzioni passu à passu
U modu u più sicuru per lavà delicatamente Vestitu di setasin casa hè di lavà li à manu. Sè l'etichetta di cura di u tessutu vi dice di "Lavà à seccu" o micca di lavà in lavatrice, allora hè megliu lavà à manu. Segui l'istruzzioni passu à passu quì sottu nantu à cumu lavà a seta à manu.
- Riempite una bacinella cù acqua fresca
Pigliate una bacinella o aduprate u lavandinu è riempitela d'acqua tiepida o fredda. Immergete u vestitu.
- Aghjunghjite qualchì goccia di detergente per i delicati
Imbulighjate uni pochi di gocce di detergente dolce è aduprate a manu per mischjà lu in a suluzione.
- Immerge u vestitu
Lasciate l'ughjettu in ammollu per trè minuti.
- Agitate l'ughjettu in l'acqua
Aduprate e vostre mani è immergete delicatamente u vestitu in su è in giù in l'acqua per rimuovere ogni sporcizia.
- Sciacquate in acqua fredda
Togliete u vestitu è sbarrazzatevi di l'acqua sporca. Sciacquate l'articulu sottu à l'acqua fredda finu à ch'ellu sia chjaru è tuttu u sapone sia statu lavatu via.
- Assorbe l'acqua in eccessu cù un asciugamanu
Aduprate un asciugamanu per assorbe l'umidità da u vostruvestitu di seta, ma ùn sfregate micca o agitate micca l'ughjettu.
- Appende u vestitu per asciugà
Pone l'ughjettu nantu à una gruccia o un stendibiancheria è lasciate asciugà luntanu da a luce diretta di u sole.
Cumu curà a seta dopu u lavaggiu
A seta hè un tissutu chì richiede assai manutenzione, ma i passi chì pudete fà per mantene u so megliu aspettu sò simplici è valenu a pena. Oltre à piglià cura di u vestitu quandu u lavate è l'asciugate, pudete ancu fà di più per curà e vostre sete, da a gestione di rughe è pieghe à a conservazione di a seta.
- Vultate u vestitu à l'incontrariu è mette u ferru à bassa temperatura o à l'impostazione di seta.
- Stira solu a seta quandu hè asciutta.
- Mettite un pannu trà a seta è u ferru.
- Ùn spruzzate o ùn bagnate micca a seta quandu stirate.
- Appiccàvestiti di setain un locu frescu è asciuttu.
- Conservate a seta in un dorsu di plastica traspirante se avete intenzione di mette la via per un bellu pezzu.
- Mantene a seta fora di u sole.
- Aduprate un repellente per e tarme quandu conservate a seta.
A seta hè un tissutu bellu è lussuosu, dunque vale a pena piglià qualchì misura per curallu, ma ùn hè micca l'unicu tissutu delicatu chì hà bisognu di qualchì cura. Sè avete altri delicati cum'è u pizzu, a lana o a pelle di pecura, averanu ancu bisognu di una cura particulare in a lavanderia.






Notte
Bessie







