Cumu lavà i vestiti di seta?
Seta hè un tessulu assai dilicatu, è pudete sentite nervoso per lavà ogni vestitu di seta chì pussede. Ancu s'ellu ci vole à dà u vostrusciarpa di seta , blusa, o vestitu tenera cura amante nantu à u ghjornu di lavanderia, pudete mantene i vostri articuli belli è dolci ancu quandu lavate a seta in casa. Eliminaremu l'ansietà di lavà a seta è vi mustraremu uni pochi di passi simplici chì pudete fà per dà à stu tessulu lussuosu a cura chì si merita.
Quandu si tratta di lavà a seta, ci sò uni pochi di regule chì avete bisognu à tene in mente per prutege a robba chì lavate. Sè avete bisognu di lavà a manu o in una macchina, hè impurtante chì tenete in mente i seguenti.
- Verificate l'istruzzioni nantu à l'etichetta di cura di u vestitu. L'etichetta di cura di u tessulu vi dice cumu quellu articulu specificu deve esse lavatu è cura.
- Ùn mai lavà cù bleach di cloru. Puderà dannà e fibre naturali di a vostra robba.
- Ùn asciugate micca in u sole direttu. Espone a vostra robba à longu splutazioni di u sole pò fà chì i culori sbiadisce o ancu dannu u vostrutessuti di seta.
- Ùn asciugate micca.Setahè assai dilicatu è l'alte temperature di l'asciugatrice ponu sminuisce o dannu a vostra seta.
- Aduprate un detergente per i delicati. Studio by Tide Delicates Liquid Laundry Detergent hè statu specificamente cuncepitu per piglià a cura di a seta.
- Verificate a solidità di u culore. Certivestiti di setapò sanguinà in u lavatu, cusì pruvate una zona umida dabbing cun un pannu umitu è biancu per vede s'ellu ci hè un culore.
A vostra etichetta di cura di u tessulu pò dì assai di a robba. Se l'etichetta dice "Dry Clean", questu hè di solitu solu una ricunniscenza per piglià l'articulu à un lavanderia, ma hè megliu lavà delicatamente a manu, se sceglite di lavà in casa. "Dry Clean Only" invece significa chì u pezzu di robba hè assai dilicatu, è hè più sicuru per piglià à un prufessiunale.
Cumu lavà a manu i vestiti di seta: Istruzzioni passu à passu
A manera più sicura di lavà delicatevestiti di seta in casa hè di lavà a manu. Se l'etichetta di cura di u tessulu vi dice di "Lavare in seccu" o micca lavà in lavatrice, allora hè megliu lavà a manu. Segui l'istruzzioni passu per passu quì sottu nantu à cumu lavà a manu a seta.
- Fate un bacinu cù acqua fresca
Pigliate un bacinu o aduprate u lavamanu è fate cù acqua tiepida à fredda. Immergete a robba.
- Aghjunghjite uni pochi gocce di detergente per i delicati
Imbulighjate in uni pochi di gocce di detergente delicatu è usate a vostra manu per mischjà in a suluzione.
- Immergete a robba
Lasciate l'elementu à macerà per trè minuti.
- Agitate l'articulu in l'acqua
Aduprate e vostre mani è immergete a robba su è giù in l'acqua delicatamente per caccià a terra.
- Rince in acqua fridda
Pigliate a robba è caccià l'acqua brutta. Sciacquate l'articulu sottu à l'acqua fredda finu à ch'ellu scorri chjaru è tuttu u sapone hè stata lavata.
- Assorbe l'acqua eccessiva cù una spugna
Aduprate una spugna per assorbisce l'umidità da u vostruvestitu di seta, ma ùn strofinate o agitate l'articulu.
- Appendi a robba per secca
Pone l'articulu nantu à un appenditore o un secadoru è lasciate siccà fora di u sole direttu.
Cume a cura di a seta dopu à lavà
A seta hè un tessulu di mantenimentu altu, ma i passi chì pudete piglià per mantene u so megliu sò simplici è valenu a pena. In più di a cura di a robba quandu lavate è siccate, pudete ancu fà più per a cura di e vostre sete, da a gestione di arrughe è pieghe à u almacenamentu di a seta.
- Turnate a robba in l'esternu è turnate u ferru à u focu bassu o l'impostazione di seta.
- Solu a seta di ferru quandu secca.
- Mettite una tela trà a sita è u ferru.
- Ùn spruzzate o bagnate a seta durante a stira.
- Hangvestiti di setain un locu friddu è seccu.
- Mantene a seta in un dorsu di plastica traspirante se pensa à mettela fora per un bellu pezzu.
- Mantene a seta fora di u sole.
- Aduprate un repellent di moth quandu si guarda a seta.
A seta hè una tela bella è lussuosa, per quessa, vale a pena piglià uni pochi di misuri per cura, ma ùn hè micca l'unicu tela delicata chì hà bisognu di un pocu di cura. Sì avete altri delicati cum'è lace, lana, o pelle di pecura, anu ancu bisognu di cura speciale in a lavanderia.